- Ana səhifə
- Karyera
- Korporativ satış meneceri
Əsas Məqsəd
Satış həcmlərinin artırılması, yeni müştərilərin cəlb edilməsi, məhsul, həllər və xidmətlərin bazara təşviq edilməsi, əməkdaşlıq üçün ən sərfəli şərtlərin axtarılması.
Bazarı analiz etmək və satış genişlənməsi üçün planlar hazırlamaq, potensial müştəriləri, tərəfdaşları və rəqibləri qiymətləndirmək, biznes planlaşdırma aparmaq.
Vəzifələr (İdarəetmə və Əməliyyat)
- Aylıq, rüblük və illik hədəflərə nail olmaq.
- Satış boru xətti və gəlirini idarə etmək üçün satış strategiyasını qurmaq və icra etmək.
- Satış rəhbərliyi ilə razılaşdırılmış şəkildə təyin olunmuş hesablar üçün hərtərəfli satış planı hazırlamaq, tövsiyə etmək və həyata keçirmək.
- Komanda lideri ilə davamlı olaraq biznes icmalları aparmaq.
- Satış və satış proqnozu hesabatlarının hazırlanması.
- Debitor borclarına nəzarət etmək.
- Müqavilələrin hazırlanması, bağlanması və dəstəklənməsi.
- Müştəri görüşlərinin təşkil olunması və idarə edilməsi, imkanların qiymətləndirilməsi, təkliflərin hazırlanması və təqdimatların aparılması.
- Şirkət xidmətləri/həlləri üçün imkanların müəyyənləşdirilməsi, telefon, e-poçt və şəxsi görüşlər zamanı müştərilərlə danışıqlar aparmaq.
- Müştərilərlə güclü və uzunmüddətli əlaqələr qurmaq və onların ehtiyaclarını anlamaq.
- Tenderlərin monitorinqi və komanda liderinə hesabat vermək.
- Şirkəti yüksək səviyyədə təmsil etmək.
- Şirkətin imicinə və biznes nüfuzuna zərər vura biləcək vəziyyətlərin qarşısını almaq.
- İş yoldaşlarına diqqətli olmaq.
- Müştərilərlə görüşlər keçirmək.
- Anbar və bazar analizləri aparmaq.
- Məhsul və həllərlə bağlı müntəzəm təlimlərdə iştirak etmək və satış sertifikatlarını əldə etmək.
- Görülən işlərlə bağlı hesabatların hazırlanması.
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
- Lazım olan qeydiyyatların dəqiq aparılması.
- Sürətli iş mühitində bir neçə prioriteti idarə etmək bacarığı.
- Logistika prosesləri haqqında əsas biliklər.
- Danışıqlar və şəbəkə qurma təcrübəsi üstünlükdür.
- Detallara diqqət yetirmək.
Kompetensiyalar (Soft Skills)
- Komanda işi, əməkdaşlıq və ünsiyyət bacarıqları.
- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilati bacarıqlar.
- Güclü iş etikası.
- Stressə davamlılıq, çətin vəziyyətlərdə sürətli qərarlar qəbul etmək.
- İnkişaf etmiş analitik və problem həll etmə bacarıqları.
- Tələblərin təhlili və sənədləşdirmə.
- Ünsiyyətcillik, çoxtapşırıqlılıq, çeviklik və inadkarlıq.
- Danışıqlar aparmaq bacarığı.
- İnandırmaq bacarığı.
- Yeni bilikləri keyfiyyətlə mənimsəmə bacarığı.
- Təşəbbüskarlıq.
- Müsbət yanaşma.
- Məsuliyyət.
- Diqqətlilik.
- Sıx zaman qrafiki və təzyiq altında sakit qalma bacarığı.
- Müştərinin marağını cəlb etmək bacarığı.
- Müştərinin ehtiyaclarını dəqiq müəyyənləşdirərək ən yaxşı variantı təklif etmək bacarığı.
- Anbarda olan hər hansı məhsul haqqında məsləhət vermək bacarığı.
Personal Tələblər
Diplom:
- Ali təhsil
Təcrübə:
- 2+ il
Xüsusi ixtisas sahələri:
- İT satış
Kompüter bacarıqları:
- MS Office (Excel, Word, Outlook, Project və PowerPoint)
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili əla səviyyədə, rus və ingilis dilləri yazılı və şifahi yaxşı səviyyədə.
Əmək Haqqı:
Müsahibə zamanı təyin olunacaq.
hr@allinone.az